Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ...

Καλημέρα καλημέρα!!! Σήμερα θα την περάσουμε σπίτι μιας και το βλαστάρι μου ανέβασε χθες λίγο πυρετούλι.Ευκαιρία να σας δείξω τι έφτιαξα προ ημερών (άκαρδη μάνα που το παιδί σου ψήνεται κι εσύ σερφάρεις...)
Η κα.Κάρμα μου ζήτησε να της φτιάξω μπισκοτάκια για την ανιψούλα της που έφερε στον κόσμο δίδυμα κοριτσάκια. Ήθελε να έχουν σχήμα φορμάκι και καρδιά.Έτσι έφτιαξα τα εξής:



Στόλισα το καλάθι με μία καρδούλα από φετρίνα και ύφασμα...


και η χαρά μου ήταν τεράστια όταν η κα.Κάρμα,με αυτό το υπέροχο όνομα με πήρε τηλέφωνο να μου πεί πως άρεσαν σε όλους και να μου δώσει τις ευχαριστίες της!!!
Να ζήσουν τα μωράκια και να'ναι γερά και καλότυχα!

Θέλω να αναφερθώ και σε κάτι ακόμα που αφορά τους φίλους μου bloggers-βασικά να θέσω ένα ερώτημα:προλαβαίνετε και διαβάζετε τις αναρτήσεις όλων των blogs που παρακολουθείτε;Εγώ έχω χάσει τον μπούσουλα!Μία μέρα να μην ανοίξω τον υπολογιστή έχω χάσει επεισόδια!!!

Θα κλείσω μ'ένα τραγουδάκι:


Αφιερωμένο σε μια φίλη....ξέρει αυτή...

36 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Πολύ ωραία και τα μπισκοτάκια σου και το τραγουδάκι σου. Με έβγαλες απο τις τύψεις μου γιατί και εγω δε προλαβαίνω να κοιτάξω όλα τα blog που θα ήθελα μέσα στην ήμέρα. Περαστικά στο μικρό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όνειρο τα μπισκότα, αλλά και ο τρόπος που τα στόλισες εξαιρετικός!!
    Όσον αφορά την παρακολούθηση των blogo-φίλων - δυστυχώς ούτε και εγώ προλαβαίνω να επισκέπτομαι όσους θα ήθελα... αγχώνομαι που χάνω αναρτήσεις, αλλά δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι όμορφο καλάθι!!!Και η καρδούλα!!!Μπράβο!

    Δεν πρέπει να αγχώνεσαι όσον αφορά την παρακολούθηση των blogs....εννοείται πως το κάνουμε για να χαλαρώσουμε και να ξεφύγουμε από το άγχος της καθημερινότητας!!!Αν είναι να αγχωνόμαστε και γι'αυτό.....θα καταλήξουμε ξέρεις που....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία τα μπισκοτάκια σου! Σίγουρα θα χαιρόταν όποιος και να τα έπαιρνε στα χέρια του! Όσο για τα blogs, μην ανησυχείς, μάλλον κανείς δεν προλαβαίνει να τα διαβάσει όλα! Relax & enjoy...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα! Όσο για τα blog, όπως είπαν και οι προλαλήσασες, μην αγχώνεσαι! Αν έχει γίνει κάτι συνταρακτικό, κάπως θα το μάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ονειρεμένα τα μπισκοτάκια σου, πέροχα!
    Να είναι γερά και καλότυχα τα διδυμάκια!!
    Το blogs προσπαθώ να τα προλαβαίνω όλα, αλλά φυσικά αυτό δεν είναι πάντα δυνατόν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω πεσμένο ζάχαρο!!! θα ορμήξω στα μπουμπουκέ μπισκοτάκια σου! Νόμισα πως ήταν φτιαγμένα από φιμο! όχι γλυκιά μου δεν προλαβαίνω ούτε κι εγώ όλα τα μπλοκς αλλά δε με στενοχωρεί... δεν θέλω να γίνει και αυτό αλλος ένας λόγος να αγχώνομαι.....πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ, κοριτσια ηδη νιωθω καλυτερα!βλεπω οτι η συνεχης παρακολουθηση των μπλογκς ειναι μαλλον αδυνατη για ολες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια στα χέρια σου για τα μπισκοτάκια! Όσο για τις αναρτήσεις των φίλων, τι να πω... όσο πιο πολλά ιστολόγια παρακολουθείς, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να τα προλαβαίνεις όλα! Δεν είσαι η μόνη... Μην αγχώνεσαι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα και από εμένα Ελένη, ειμαι νέα στην blogοπαρέα και μόλις ανακάλυψα το blog σου με τα ακαταμάχητα μπισκότα σου... super!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα μπισκοτάκια.Εγώ θα λυπόμουν να τα φάω,θα προτιμούσα να τα κρατήσω για στολίδια.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω.το κανουν πολλοι αυτο-δεν τα τρωνε και τα κρατανε!εγω τους λεω "θα φτιαξουμε αλλα, φατε τα"!εχει πλακα...

      Διαγραφή
  12. Ελένη μου,περαστικά στό κοριτσάκι σου!Τά μπισκοτάκια σου είναι πανέμορφα!!Καί τό καλαθάκι μέ τήν καρδούλα,υπέροχο!!Πού νά τά προλάβης όλα!!Θά έπρεπε όλη τήν ημέρα νά νά σχολιάζης!!Μήν αγχώνεσαι!!Ωραίο τραγούδι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κα. ντιμι μου ευχαριστω αλλα μαλλον μπερδευτηκατε-αγορι εχω!!!καλημερα!!!

      Διαγραφή
  13. υπέροχα τα μπισκοτακια χρυσοχέρα μου !!!! και δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για το δωρο σου θα κανω σχετική αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περαστικα στο Χαρύλη το πιο σημαντικό δεν έγραψα

      Διαγραφή
    2. σ'ευχαριστω πολυ κατια.στην προηγουμενη αναρτηση μου εδειξα κι εγω με περηφανεια το δικο σου δωρακι!!!

      Διαγραφή
  14. Όχι δεν προλαβαίνω οσο και να θέλω! Γι'αυτο και απόψε που έχω αυπνίες κάνω βόλτα σε αγαπημένα μπλογκ! Τα μπισκοτάκια σου μου άρεσαν πολύ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω!!!και εγω κατι αντιστοιχο...κατα τις 5 το πρωι με την ησυχια μου...

      Διαγραφή
  15. τα μπισκοτάκια είναι πολύ ιδιαίτερα , αν προλαβαίνουμε στο θέμα σχολίβν , όχι μόνο αργά το βράδυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω νικολ!!το καταλαβα πλεον οτι ειναι για ολους αδυνατον να βρισκονται μπροστα απ'τον υπολοογιστη 24 ωρες το 24ωρο...

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Ελένη! Καλό μήνα, με το τραγούδι ήρθε και ο ήλιος τελικά! Στείλε κανένα μπισκοτάκι που έφτιαξα διπλό ελληνικό :) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μμμμμμμ....τέλεια τα μπισκοτάκια!!!!! Φυσικά και δεν προλαβαίνω ν διαβάζω όλες τις αναρτήσεις. Συνήθως το Σαββατοκύριακο προσπαθώ να δω τι έχασα. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα κι απο μενα!!!εγω παλι κοιτω τις αναρτησεις κατι βαρβαρες ωρες (5π.μ.)...

      Διαγραφή
  18. Τελεια τα μπισκοτάκια,να ζήσουν τα μωράκια και να ναι καλότυχα και υγιή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ονειρεμένα μπισκοτάκια που είναι!!!!
    Να ζήσουν τα διδυμάκια!!!!
    Το καλάθακι είναι το κερασάκι στην τούρτα για μένα και το δικό σας είναι καταπληκτικό με την ροζ καρδούλα!!!!!
    Πολλά πολλά μπράβο!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω ελενα!!!κι εγω νομιζω οτι το αμπαλαζ σε προιδεαζει για το εσωτερικο...καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα όλα μπράβο σου!!!!!Καλώς σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λαχταριστά και πολύ πολύ όμορφα!!! Από τη Νεάπολη είσαι κοριτσάκι μου; Η μαμά μου είναι από τα Βιγκλάφια και τακτικά κατεβαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ πολυ γι'αυτο!ισως η μαμα σου γνωριζει τους δικους μου...

      Διαγραφή