Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΝΕΡΑΪΔΕΣ!!!

Μία απ'τις αγαπημένες βόλτες που κάνουμε εγώ και ο μικρός ταλιμπάν, είναι στα διάφορα παιχνιδάδικα, χαζεύοντας για ώρες στα ράφια με τα αυτοκινητάκια, τις μπάλες, τις σβούρες νέας γενιάς, τα τραίνα, τα αεροπλάνα, τα νεροπίστολα....ουφ, όλα αγορίστικα.
Όταν λοιπόν η φίλη μου Ρένα ζήτησε να της φτιάξω μπισκοτάκια με θέμα Νεράιδες, ενθουσιάστηκα.
Έφτιαξα λοιπόν ραβδάκια που έχουν την μαγική ικανότητα να μας αλλάζουν την διάθεση μ'ένα άγγιγμα...


Τροποποίησα την συνταγή χρησιμοποιώντας καστανή ζάχαρη και μπαχαρικά,


Τα ασήμωσα με ασημόσκονη-μήπως και μου πουν την μοίρα μου- 



Και.....έτοιμα!!!
Το καλύτερο δεν σας το είπα: η Ρένα θέλει τα μπισκότα να τα κάνει δώρο στην ξαδελφούλα της που κλείνει τα...28!!! Όπως λέει και το άσμα σε παλιό ελληνικό μιούζικαλ
"όσο έχουμε τα νιάτα, μένουμε πάντα παιδιά"


Ρένα μου να την χαίρεσαι!!!

6 σχόλια:

  1. Γεια σου τυχερό μπισκοτάκι! Μ΄αρέσει η δουλειά σου και θα σε παρακολουθώ! Για να σε κάνω γνωστή στην δική μου παρεούλα θα σου δώσω ένα βραβείο, μιας και πιστεύω πως αξίζουν βραβείο όσα φτιάχνεις...καλή αρχή λοιπόν! φιλιά. Μην ξεχάχεις να έρθεις στο σπιτάκι μου να το πάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, πραγματικα με ανεβασες πρωι-πρωι!!!Ειμαι λιγο καινουρια στον "μπλογκοκοσμο" και ακομα ψαχνω πολυ για να σας μαθω.Φτιαχνεις κι εσυ πανεμορφα πραγματα-μηπως να με μαθεις βελονακι που δεν ξερω;!!!
      Τα βραβεια δεν γνωριζω ουτε πως τα παιρνεις, ουτε πως τα δινεις(τοσο σκραπας!)Μαλλον θα χρειαστω την βοηθεια σου.Σ'ευχαριστω οπως κι αν εχει, βραβειο αλλη μια φορα εχω παρει...στην τριτη γυμνασιου!!!φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία και ρομαντικά μπισκοτάκια! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστω Αθηνα μου και ανταποδιδω τα καλα λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή